در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد پروژه مشارکتی تجاری مسکونی واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد ؛ با توجه به سیاستهای شورای شهر مبنی بر اینکه در کنار ردیف های درآمدی عوارضات و بهای خدمات ، ردیفی هم به عنوان مشارکت شهرداری در طرح های عمران و مسکن و تجاری هم لحاظ شود. بدین منظور با مشارکت یکی از شرکتهای برون استانی پروژه ای در محل بلوار شهید صیادشیرازی که بالغ بر800 میلیارد ريال است ، در نظر گرفته شده است.

 این گزارش می افزاید: در این پروژه آورده شهرداری در مجموع بیش از 198 میلیارد ريال است که شامل زمینی بالغ بر 112 میلیارد ريال و عوارض پروانه حدود 86 میلیارد ريال می باشد.

 گفتنی است آورده شریک این پروژه بالغ بر 590 میلیارد ريال جهت احداث 27100 مترمربع بنای مفید تجاری مسکونی با طرح جدید اسلامی، ایرانی و سنتی با پارکینگ داخل ساختمان با تعداد 189 باب واحد مسکونی و تجاری می باشد .

براساس این گزارش؛ قیمت فروش مسکونی آن حداقل از قرار مترمربع 2 میلیون و 700 تومان پیش بینی گردیده است. همچنین در ساخت وساز آن علاوه بر فضای سبز افقی ، فضای سبز عمودی هم ایجاد می شود که جبران همان نارنجستان ساختمان های قدیمی می باشد و از چهار جهت هم نوردهی کافی دارد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا